Komentáře

1 fakynn fakynn | E-mail | Web | 31. ledna 2015 v 9:28 | Reagovat

Tak a teď budu do nekonečně přemýšlet nad těmi otázkami. Teda... až na to kafe, protože takové "kafe", vedle kávy ani neleželo. :D
Callcentrum je zlo.

Jak už jsi řekla, všichni se ženou za tím, aby se měli dobře, byli spokojení, ale měli by si uvědomit, kdy už to stačí a vychutnávat si tu chvíli.

2 sarushef sarushef | Web | 1. února 2015 v 17:14 | Reagovat

Callcentra jsou prostě na prd. Btw, máš krásný písmo.

3 Xerodoth Sigmius Xerodoth Sigmius | E-mail | Web | 1. února 2015 v 22:39 | Reagovat

V callcentru jsem vydržel měsíc a nezbláznil jsem se proto, že jsem jako blázen přišel.

Jinak život je plný záludných otázek, bohužel! Ale není důležité odpovědět správně, nýbrž tak, jak to vyhovuje tvé vlastní realitě.

4 womm womm | E-mail | Web | 2. února 2015 v 20:54 | Reagovat

Páči sa mi kresba. Dosť mi to pripomína tie malé komixy v novinách. Páči sa mi, že niečo také k článku dokladáš. Nevidí sa to totiž často. Takisto máš pekný rukopis :-)
A ja si myslím, že človek je tvor vychcaný a presne vie kedy je spokojný. Sám na sebe stratový nebude :-D

5 Van Vendy Van Vendy | Web | 28. února 2015 v 17:44 | Reagovat

Proto beránek raději nebyl ani vidět. Aby nikdo neviděl jeho výraz. Tomu se taky říká, skrývání nedostatků a nepříjemností...
Ale zajímalo by mě, jak se dá dlouho pracovat v call centru, aniž by se člověk zbláznil. :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.